Zaloguj się Lista życzeń
Meble24sklep.pl
Menu
Menu
Szybki kontakt: +68 470-24-24 502-376-222 e-mail biuro@meble24sklep.pl
0 Zamawiam

Brak produktów

Wysyłka Do ustalenia
Razem 0 zł

Realizuj zamówienie

Produkt został dodany do koszyka
Ilość:
Razem:
Podsumowanie koszyka
Produkty łącznie:
Dostawa: Do ustalenia
Razem:
Kontynuuj zakupy Do kasy

Korzystając ze strony zgadzasz się na używanie plików cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu. Za ich pomocą zbieramy informacje, które mogą stanowić dane osobowe. Wykorzystujemy je w celach analitycznych, marketingowych oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o tym oraz o możliwościach zmiany ich ustawień dowiesz się w Polityce Prywatności.

close

Menu

  • Meble
    • Stoły
      • Stoły rozkładane
      • Stoły nierozkładane
      • Stoły lakierowane
      • Stoły drewniane
      • Stoły szklane
      • Stoły laminowane
      • Stoły nowoczesne
    • Krzesła
      • Krzesła chromowane
      • Krzesła obrotowe
      • Krzesła metalowe
      • Krzesła drewniane
      • Krzesła skórzane
    • Komody
      • Komody lakierowane
      • Komody nowoczesne
      • Komody drewniane
    • Stoliki
      • Stoliki nowoczesne
      • Stoliki szklane
      • Stoliki okrągłe
      • Stoliki rozkładane
    • Ławy
      • Ławy szklane
      • Ławy rozkładane
      • Ławy kawowe
      • Ławy drewniane
    • Szafy
      • Szafy drewniane
      • Szafy z lustrem
      • Szafy garderoby
      • Szafy z półkami
      • Szafy duże
      • Szafy modułowe
      • Szafy dwudrzwiowe
      • Szafy trzydrzwiowe
    • Biurka
      • Biurka gamingowe
      • Biurka drewniane
      • Biurka regulowane
      • Biurka z szufladami
      • Biurka lakierowane
      • Biurka szklane
    • Fotele
      • Fotele uszak
      • Fotele obrotowe
      • Fotele Gamingowe
      • Fotele biurowe
      • Fotele wypoczynkowe
      • Fotele konferencyjne
      • Fotele skórzane
    • Półki i Lustra
      • Półki drewniane
      • Półki szklane
    • Regały
      • Regały metalowe
      • Regały drewniane
      • Regały z szufladami
      • Regały modułowe
      • Regały półkowe
    • Hokery
      • Hokery z oparciem
      • Hokery obrotowe
      • Hokery metalowe
      • Hokery skórzane
    • Konsole
      • Konsole metalowe
      • Konsole drewniane
    • Garderoby
      • Garderoby wieszaki
      • Garderoby drewniane
      • Garderoby modułowe
    • Kredensy
      • Witryny
        • Witryny drewniane
        • Witryny szklane
      • Łóżka
        • Łóżka dziecięce
        • Łóżka drewniane
        • Łóżka dwuosobowe
      • Szafki nocne
        • Szafki nocne drewniane
        • Szafki nocne lakierowane
      • Stelaże do łóżek
      • Materace
        • Materace kieszeniowe
        • Materace kokosowe
        • Materace lateksowe
        • Materace piankowe
        • Materace rehabilitacyjne
        • Materace termoelastyczne
      • Meblościanki
        • Meblościanki włoskie
        • Meblościanki niemieckie
        • Meblościanki modułowe
        • Meblościanki nowoczesne
      • Szafki
        • Narożniki nowoczesne
        • Sofy i kanapy
        • Pufy
      • Pomieszczenia
        • Salon
          • Sofy do salonu
          • Kanapy do salonu
          • Narożniki do salonu
          • Fotele do salonu
          • Komody do salonu
          • Pufy do salonu
          • Szafki RTV do salonu
          • Regały do salonu
          • Witryny do salonu
          • Stoliki do salonu
          • Półki do salonu
        • Jadalnia
          • Stoły do jadalni
          • Krzesła do jadalni
          • Komody do jadalni
          • Witryny do jadalni
          • Regały do jadalni
          • Półki do jadalni
        • Bar
        • Sypialnia
          • Łóżka do sypialni
          • Materace do łóżek
          • Stelaże do łóżek
          • Szafy do sypialni
          • Komody do sypialni
          • Szafki nocne do sypialni
        • Przedpokój
          • Szafy do przedpokoju
          • Garderoby do przedpokoju
          • Szafki na buty
        • Biuro
          • Biurka do biura
          • Fotele do biura
          • Regały do biura
          • Półki do biura
          • Komody do biura
        • Kuchnia
          • Stoły kuchenne
          • Krzesła kuchenne
          • Witryny kuchenne
          • Kredensy kuchenne
          • Półki kuchenne
        • Łazienka
          • Półki łazienkowe
        • Pokój dziecka
          • Łóżka dziecięce
          • Łóżka młodzieżowe
          • Szafy młodzieżowe
          • Komody młodzieżowe
          • Półki młodzieżowe
          • Biurka młodzieżowe
        • Pracownia
      • Styl
        • Meble włoskie
        • Meble w stylu industrialnym
        • Meble w stylu nowoczesnym
          • Stoliki drewniane
        • Meble w stylu glamour
        • Meble w stylu prowansalskim
        • Meble w stylu vintage
        • Meble w stylu skandynawskim
      • Meble tapicerowane
        • Kanapy tapicerowane
        • Sofy tapicerowane
        • Narożniki tapicerowane
        • Krzesła tapicerowane
        • Pufy tapicerowane
        • Łóżka tapicerowane
        • Fotele tapicerowane
      • Zestawy mebli
        • Zestawy mebli do salonu
        • Zestawy mebli do jadalni
        • Zestawy mebli do sypialni
        • Zestawy mebli do pokoju dziecka
        • Zestawy mebli do przedpokoju
      • Szafki RTV
      • Wyprzedaż 24H dostawa gratis
      • Blog
      • Kontakt
      1. START >
      2. PODSTAWA REKLAMACJI z tytułu niezgodności towaru z umową

      Sprawdź ciekawe tematy

      • Świąteczne ozdoby – jak udekorować wnętrze?

        Świąteczne ozdoby – jak udekorować wnętrze?

        Święta tusz, tusz, a Ty nie zdążyłeś udekorować wnętrza? Przychodzimy z pomocą! Z naszego artykułu dowiesz się,...

      • Szafki rtv białe w nowoczesnym wnętrzu

        Szafki rtv białe w nowoczesnym wnętrzu

        W dzisiejszych czasach ciężko jest znaleźć salon bez telewizora. Szafka RTV, ma za zadanie być meblem...

      • Nowoczesne komody do salonu – ranking bestsellerów

        Nowoczesne komody do salonu – ranking bestsellerów

        Komody do salonu z naszego sklepu internetowego cieszą się dużą popularnością. Nic w tym...

      • Stolik kawowy dąb - praktyczny mebel na długie lata

        Stolik kawowy dąb - praktyczny mebel na długie lata

        Przyjazna atmosfera jest bardzo ważna podczas odpoczywania i spędzania wolnego czasu. W budowaniu pozytywnej...

      • Jak przygotować pokój dziecka?

        Jak przygotować pokój dziecka?

         Czas leci nieubłaganie, a tuż za rogiem czeka...

      PODSTAWA REKLAMACJI z tytułu niezgodności towaru z umową

      PODSTAWA PRAWNA

      1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827.) o prawach konsumenta z póź.zm.

      2. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.)

      3. inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa

      PODSTAWOWE PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY

      1. Sprzedawca odpowiada za zgodność Produktu z Umową Sprzedaży, zgodnie z zapisami Ustawy o

      prawach konsumenta.

      2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od daty dostarczenia.

      3. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany.

      4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

      pisemnie na adres: JS Bajus Jarosław ul. Gorzowska 2, 65-127 Zielona Góra;

      w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meble24sklep.pl ;

      5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

      (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju niezgodności Produktu z Umową;

      (2) opis niezgodności oraz informacja, które elementy wg. instrukcji są niezgodne

      (3) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w formie naprawy lub wymiany; oraz

       (4) danych kontaktowych składającego reklamację (nr zamówienia) – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na

      skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

      6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

      kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie

      oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

      7. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda dokonania naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda dokonania wymiany, w przypadku, gdy doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.

      8. W sytuacji, gdy Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o

      obniżeniu ceny Produktu lub o odstąpieniu od Umowy, jeśli zajdą następujące przesłanki:

      - Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,

      - Pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży, brak

      zgodności Produktu z Umową Sprzedaży występuje nadal,

      - Brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo

      odstąpienie od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego naprawienia lub wymiany Produktu,

      - Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili,

      w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych

      niedogodności dla Klienta lub nie poniósł kosztów doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową

      Sprzedaży (kosztów wymiany lub naprawy),

      - Z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do

      zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

      9. Obniżenie ceny powinno pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej

      wartość Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową

      Sprzedaży.

      10. Sprzedawca dokona zwrotu kwoty Klientowi, należnej z tytułu skorzystania z prawa obniżenia ceny

      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o obniżeniu

      11. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest

      12. Jeżeli brak zgodności z Umową Sprzedaży dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na

      podstawie Umowy Sprzedaży Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży jedynie w odniesieniu do tych

      Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Klienta wraz z Produktami

      niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać

      wyłącznie Produkty zgodne z Umową Sprzedaży.

      13. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży Klient niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt.

      Sprzedawca dokona zwrotu ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania

      Produktu lub dowodu jego odesłania.

      14. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient,

      chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi

      15. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania

      uprawnień Klienta wynikających ustawy konsumenckiej niezbędne będzie dostarczenie Produktu do

      Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy

      na adres ul. ul. Gorzowska 2, 65-127 Zielona Góra. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności,

      rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe

      albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu

      terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

      16. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w ust. 6 nie ma wpływu na bieg terminu na

      ustosunkowanie się Sprzedawcy oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu

      niezgodnego Produktu i ponownego zamontowania Produktu zgodnego z Umową ub naprawy Produktu,

      o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

      PODSTAWOWE UPRAWNIENIA KONSUMENTA

      Klient w zgłoszeniu ma prawo żądać naprawy lub wymiany Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży,

      Naprawa/wymiana

      Jeżeli sprzedany Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Klient może żądać doprowadzenia Produktu do

      zgodności z Umową w formie wymiany lub naprawy. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda

      dokonania naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda dokonania wymiany, w przypadku,

      gdy doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe

      albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub

      wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z

      Umową Sprzedaży.

      Obniżenie ceny /zwrot pieniędzy

      W sytuacji, gdy Produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży, Klient ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu

      ceny Produktu lub o odstąpieniu od Umowy, jeśli zajdą następujące przesłanki:

      - Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży,

      - Pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową Sprzedaży, brak zgodności

      Produktu z Umową Sprzedaży występuje nadal,

      - Brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie

      od Umowy Sprzedaży bez uprzedniego naprawienia lub wymiany Produktu,

      - Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie od chwili, w

      której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową Sprzedaży i bez nadmiernych

      niedogodności dla Klienta lub nie poniósł kosztów doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży

      (kosztów wymiany lub naprawy),

      - Z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z

      Umową Sprzedaży w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

      Obniżenie ceny powinno pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość

      Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży pozostaje do wartości Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży.

      WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

      2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży w chwili wydania

      Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, które istniały w chwili

      przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej

      chwili. Jeżeli Klientem jest konsument, a niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży została stwierdzona przed

      upływem dwóch lat od dnia wydania sprzedanego Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała

      w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

      MIEJSCE I SPOSÓB ZŁOŻENIA REKLAMACJI

      Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład :

      • pisemnie na adres: JS Bajus Jarosław ul. Gorzowska 2, 65-127 Zielona Góra

      • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@meble24sklep.pl

      OPIS REKLAMACJI Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie

      reklamacji przez Sprzedawcę:

      (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia

      niezgodności/wady;

      (2) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie

      o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz

      (3) danych kontaktowych składającego reklamację.

      Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych

      z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

      DOSTARCZENIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

      Klient, który dokonuje zgłoszenia reklamacyjnego, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt

      niezgodny z Umową Sprzedaży na adres: JS Bajus Jarosław ul. Gorzowska 2, 65-127 Zielona Góra.

      Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby

      nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się

       

      ODPOWIEDŹ SPRZEDAWCY

      Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

      kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że

      Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

      POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA

      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem

      z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych

      procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników

      konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,

      Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu

      Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

      • https://www.uokik.gov.pl/porady_konsumenckie.php;

      • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz

      • https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

      Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów

      rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

      • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa

      w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.),

      z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji

      i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości

      z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów

      konsumenckich. (Dz.U. 2001,nr 113, poz. 1214).

      • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36

      ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4 poz. 25 ze zm.),

      z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między

      Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez

      wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych

      poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

      • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem,

      a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub

      organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja

      Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację

      Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz przez Stowarzyszenie

      Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

       


      Newsletter:

      Informacja

      • Promocje
      • Nowe produkty
      • Najczęściej kupowane
      • Główna
      • Meblowy sklep internetowy | O nas
      • Regulamin Sklepu Meblowego | meble24sklep.pl
      • Koszty i warunki dostawy towaru | meble24sklep.pl
      • Polityka prywatności | Sklep Internetowy | meble24sklep.pl
      • Numer konta bankowego | meble24sklep.pl
      • PODSTAWA REKLAMACJI z tytułu niezgodności towaru z umową

      Informacja o sklepie

      • MEBLE24SKLEP.PL, ul. Gorzowska 2 65-127 Zielona Góra Polska NIP: 929-181-65-14
      • Skontaktuj się z nami: +48 502376222 +48 68 4702424
      • E-mail: biuro@meble24sklep.pl
      Obsługujemy szybkie płatnosci Przelewy24
      Obsługujemy zakupy na raty - PayU
      Bezpieczne transakcje dzięki szyfrowaniu SSL
      Meble24Sklep Opineo

      Informacje

      • O Nas
      • Transport i dostawa
      • Skontaktuj się z nami
      • Mapa strony
      • Regulamin sklepu
      • Polityka prywatności
      • Blog

      Produkty

      • Promocje
      • Nowości
      • Bestsellery
      • Wyprzedaż

      Dane sklepu

      • MEBLE24SKLEP.PL
      • ul. Gorzowska 2
      • 65-127 Zielona Góra
      • NIP: 9291816514

      Kontakt

      • +48 (68) 470-24-24
      • +48 502-376-222
      • biuro@meble24sklep.pl

      Dodatkowe informacje

      • Salon otwarty: pon. - piąt. / 9 - 17
      • Kontakt tel.: pon. piąt. / 9.00 - 20
      • Odwiedź nas

        Odwiedź nas na Facebook
        Odwiedź nasz blog
      Wszystkie prawa zastrzeżone: Meble24sklep.pl | Kopiowanie treści zabronione.
      • Nowy regulamin
      • Stary regulamin
      • Polityka prywatności